Zadnji dan v šoli v naravi

Petek…. zgodnje vstajanje, pakiranje in odhod na zajtrk. Potem pa še zadnjič plavanje v bazenu in zaključno preverjanje plavanja. Učenci so zelo napredovali v znanju. Bazen smo imeli danes samo zase in zelo smo uživali. Nato smo odšli v dvorano, kjer smo učiteljice učencem razdelile priznanja za doseženo plavalno znanje in sladko presenečenje. Lep dopoldan smo izkoristili za igranje nogometa in raziskovalni sprehod ob morju. Po kosilu pa proti domu.

Četrtek v šoli v naravi

Minil je predzadnji dan šole v naravi. Danes smo težje vstali kot prejšnje dni, saj so dnevi napolnjeni z aktivnostmi, noči pa prekratke. Kot običajno, smo naprej pozajtrkovali. Zajtrk je samopostrežni in za vsakega se najde, kar ima rad. Sledilo je plavanje v bazenu. Nekateri so vadili osnove plavanja, drugi pa nadgrajevali znanje plavalnih tehnik. Ker je bil dopoldan deževen, je delavnica Čarobni gozdiček potekala v dvorani. Učenci so se pogovarjali o mitoloških bitjih in v skupinah ustvarjali svoja bitja. Za kosilo smo se najedli, na meniju je bila juha, sirovi ocvrtki, goveji zrezek, solata in čokoldna sladica. Nato so učenci malo počivali in dokončali morski okvir s sliko.

Spet je prišel čas plavanja. Najlepše je, ko si ob koncu privoščimo še nekaj minut sproščanja v jakuziju. Popoldne smo izkoristili za dokončanje eko hranilnikov in pakiranje prtljage. Večer pa je bil najlepši do sedaj. Najprej zabava ob glasbi s prigrizki, nato pa nastop na prireditvi Debeli rtič ima talent. Ob koncu smo z animatorko še zaplesali. Prijetno utrujeni že komaj čakamo, da jutri stisnemo mamice, očke, bratce, sestrice…

Fotografije 4. dne.

Tretji dan v šoli v naravi

Za nami je že tretji dan šole v naravi. Hitro nam beži čas. Po obilnem zajtrku smo se odpravili na plavanje. Učenci lepo napredujejo v plavalnem znanju.  Ob 11.00 nam je zelo prav prišla kuharska delavnica, kjer so otroci pod vodenjem kuharice pripravili testo in ocvrli fritule. Mmmm kako so bile slastne. Vreme se je začelo spreminjati in padlo je nekaj kapelj dežja. Danes so bili za kosilo čevapčiči in pečen krompir. Vsi smo se strinjali, da je bilo odlično. Popoldne smo ponovno obiskali bazen in trenirali plavanje. Ob 16.30 je sledila delavnica Morska tombola. Na zabaven način so se tretješolci naučili veliko o morskih živalih. Ker je zunaj deževalo, smo čas preživeli v domu. Igrali smo družabne igre. Po večerji smo v dvorani izdelali eko hranilnike z morsko dekoracijo. Upamo, da se bo v njih kmalu kaj nabralo.

Ker bo jutri zvečer prireditev Debeli rtič ima talent, so dekleta in dva fanta skupaj z učiteljico Natašo sestavili ples s katerim se bodo predstavili. Dan je bil res zanimiv, poučen in aktiven, zato smo komaj čakali, da se uležemo na postelje in spočijemo.

Galerija

Evropski dan jezikov

Na pobudo Sveta Evrope iz Strasbourga že od leta 2001 vsako leto 26. septembra praznujemo evropski dan jezikov. Letošnja tema je »jeziki za mir«.  Poudarek je na uporabi jezikov kot sredstva za preseganje jezikovnih in kulturnih razlik.
Na naši šoli so sedmošolci pripravili kratek videoposnetek, kjer so pokazali svoje raznoliko znanje jezikov. Osmošolci so prevedli besedo v več jezikov in tretješolci so vse skupaj popestrili z različnimi evropskimi zastavami.

Video

Torek v šoli v naravi

Naši tretješolci so še sladko spali, ko so jih učiteljice ob 6.40 začele prebujati. Ob 7.20 smo imeli že zajtrk in ob 8.00 plavanje. Danes smo vadili zavesljaje in udarce tehnike prsno. Po namakanju smo se udeležili delavnice Detektivi narave, kjer so učenci preizkušali svoja čutila. Naši želodčki so po vseh aktivnostih komaj čakali kosilo. Juha, pečenka, pire krompir, sladica in solata… Teknilo nam je.

Sledil je kratek počitek in spet priprava na plavanje. Opravili smo kar nekaj vaj programa Naučimo se plavati. Čas na bazenu je hitro minil. Ker je bilo vreme toplo, smo se v kratkih hlačah odpravili k obali in iskali živa bitja ob vodi in v njej. Fantje so zgradili celo strugo, da bi rešili ribico. Obrnili smo skoraj vsak kamen in pod njimi našli ogromno organizmov. Nato smo v bližnjem hotelu kupili razglednice in znamke za naše družine. Zvečer smo jih napisali in že oddali v poštni nabiralnik.

Izdelovati pa smo začeli tudi morski okvirček za spomin na šolo v naravi. Pred spanjem smo si v amfiteatru na obali privoščili še eno uro plesa v družbi otrok, ki tudi bivajo v letovišču. Utrujeni smo smuknili v postelje in  zajadrali v deželo sanj.

Fotografije.

Ekskurzija v Padovo

V soboto, 19. oktobra smo se učenci likovnega snovanja I in II udeležili občinske ekskurzije likovnikov v Padovo. Kljub temu, da nam vreme ni bilo najbolj naklonjeno smo si v dobrem vzdušju in vodenju ogledali stari del mesta, obzidje, obiskali smo baziliko Antona Padovanskega ter si ogledali Giottove poslikave iz leta 1302, ki jih v posebni atmosferi ohranjajo že več kot pol tisočletja.

Ponedeljek v šoli v naravi

Prvi dan šole v naravi je za nami. Bil je napolnjen z lepimi dogodivščinami in sončnim vremenom. Avtobus nas je pripeljal do mladinske doma Morska zvezda, pred katerim smo odložili kovčke in  pomalicali. Nato smo se odpravili na sprehod in si ogledali letovišče. Ob uživanju na plaži smo v daljavi zagledali delfinčka, ki nam je priredil pravo predstavo s skakanjem iz vode. Bilo ga je res zanimivo opazovati.  Ob 11.00 je sledila delavnica Morska obala na dlani. Animatorka Maša je učencem dala mrežice za lovljenje morskih živali in bosi so se odpravili do kolen v morje. Nabrali so celo zbirka živali: rakovice, polžke  školjke, spužve…Spoznali so veliko novega o morskih živalih obalnega pasu. Kosilo je bilo okusno: juha, riž, piščanec, solata in sladica. Sledilo je pospravljanje prtljage in igranje družabnih iger. Končno smo dočakali tudi bazen, kjer smo preverili plavalno znanje in se igrali v vodi. Po večerji smo se zopet sprehodili ob obali in z lučko opazovali življenje ob njej. Utrujeni smo okrog 21.30 legli k zasluženem počitku.

Fotografije.

Športni dan- kros in pohod

V torek, 15. 10. 2024, so imeli vsi učenci OŠ Toneta Tomšiča organiziran športni dan.
120 učencev in 16 učiteljev se je zbralo v telovadnici, kjer je učitelj predstavil projekt
Veter v laseh. Povedal je, da izvedbo projekta Veter v laseh – s športom proti
zasvojenosti omogoči sofinanciranje Fundacije za šport in Športne unije Slovenije.
Športni dan je potekal v dveh dejavnostih. Izbrani učenci so se udeležili občinskega
krosa v Ilirski Bistrici. Ostali pa so prehodili učno pot “Beu kamn”.